מחדר הלידה לריצת מרתון

פתח דבר: שלום, אני שיר, בת 35 אמא לנטלי תינוקת מדהימה בת חמישה שבועות. כן, לפני קצת יותר מחודש ילדתי את בתי הבכורה ואני בגג העולם. אני מתבוננת באוצר הקטן שלי ולא מאמינה שהדבר הנפלא הזה יצא ממני. בפוסטים הבאים אני לא אספר כמה התחברתי לעולם ההורות, אני לא אדבר על הקשיים של החודשים הראשונים בגידול ילדים ואני גם לא אספר חצי מילה על הלידת בית המדהימה שחוויתי – כל החוויות האלו תמצאו במקומות אחרים. אני רוצה שתהיו שותפים שלי לחזרה לשגרה, חזרה לעולם הריצה אותו זנחתי בחודש חמישי.
הצטרפתי לקהילת הרצים לפני קצת יותר מארבע וחצי שנים, אפשר לומר שהגעתי לשם די בטעות, והתאהבתי – בשקט הפנימי בשיח האישי וההתלבטויות הרבות שמימשתי תוך כדי הקילומטרים הרבים שעברתי במהלך הדרך.
את ההריון גיליתי בזמן הריצה המסכמת למרתון טורונטו, אחרי 34 קילומטרים די קשים, עם דופק שעלה מעל למצופה ועם איחור של למעלה משבועים החלטתי לקבל טיפה אומץ וללכת לרכוש בדיקה. יום למחרת על הבוקר לאחר שהתבשרתי שאנחנו בהריון לא היתה מאושרת והסטרית ממני. על המרתון כמובן ויתרתי אבל לא ויתרתי על מסלול הריצה – באמצעות הוראות מפורטות של שון הקפדתי לרוץ עד חודש חמישי ואף רצתי ב2 מירוצים של 10 קילומטר, לא שרציתי כמובן לשבור שיא בעיקר בשביל לשמור על השפיות. מחודש חמישי כשכבר איבדתי את היציבות החלטנו יחד לעבור להליכות ולחזור לריצה במצב אחר.

שבוע 18

שבוע 18

IMG_1692IMG_1900
את נטלי ילדתי לפני למעלה מחודש, ילדתי בלידת בית מרגשת, 12 שעות של כאב ואושר שגילו לי שלא משנה באיזה קיר אתה נתקל במהלך הריצה אין דומה לחוויה לעוצמה ולכאב של לידה.

IMG_2074
נכון שלהיות אם זה הדבר הכי ממלא בעולם, אבל עדין חשוב לי לחזור למי שאני באמת, אשה עצמאית וחופשיה שנהנית לצאת לאוויר הצח ולרוץ. אז איך עושים את הכל ביחד, איך חוזרים לכושר אחרי הפסקה כל כך ארוכה. האם אצליח לחזור למסלול וכמה זמן זה יקח לי.
לשמחתי אני מצוידת בד"ר שון פורטל איש מקצוע מהשורה הראשונה שלא די שהבטיח לי שאחזור לגזרה הפוסט הריונית אלא אף אמר שבהתמדה אני יכולה לחזור לאותה רמת כושר ואף לעבור אותה.
אז הנה מתחילים, חמישה שבועות אחרי הלידה של נטלי אני חוזרת לשגרה – חוזרת לריצה.
נקודת סוף ההריון משקל 69 קילו, חמישה שבועות אחרי  משקל 61.5 קילו.
תאחלו לי בהצלחה!! בקיץ הזה יהיה מירוץ ויהיה ביקיני…

  1. 30/01/2013 ב- 5:39 pm

    בהצלחה!!!

  2. 31/01/2013 ב- 11:57 am

    שלום שיר,
    את מוזמנת לבקר בבלוג שלי ולקרוא שם על עוד אשה שהגיעה להישג מיוחד בריצת מרתון

    מ… כמו מרתון, מ… כמו מחזור


    בהצלחה,
    ארגמן

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה